Muza :D

wtorek, 7 maja 2013

1. Różności xD

 Blog został przeniesiony z tego >Blog z grafiką<.  Będzie tutaj także dodawana grafika i wiele innych rzeczy, których sobie zażyczycie. :3 Tyle, że aktualnie sama prowadzę tego bloga, Kumii odeszła... 
~ ~ ~ ~ 
Na dobry początek, dam wam nagłówki, które nie dawno zrobiłam, a że przyszedł laptop z naprawy to postanowiłam dodać. :D



Zrobiłam jeszcze bloczki do komponentów i tło~jakieś dziwaczne. 



Co chcecie w następnej notce? Proszę o dużo komentarzy :D 


16 komentarzy:

  1. Czemu Kumii odeszła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ochoty odpowiadać na te pytania z 1.000 razy xD Sama/sam się jej spytaj.

      Usuń
  2. Super grafika zresztą jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcem wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 nagłowek = cudo : 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!
    A robisz coś z Site Models?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem zobaczy się. xD Do tworzenia grafiki używam jak na razie photoflirte i nie wiem czy uda mi się stworzyć np:blend xD

      Usuń
  6. Na poprzednim blogu miałaś ostatniego posta, podobnego do grafiki Kumiko.... Czemu teraz już tak nie jest? C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ w tamtym pomogła mi koleżanka. Ogólnie robię inną grafikę niż KumikO.

      Usuń
  7. " ogólnie robię inną grafikę niż KumikO " a ja sądzę że ty właśnie kopiujesz jej pomysły na grafikę -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne / Sofia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta, kopiować jej pomysły. I napisał to anonim, któremu odbiła woda sodowa do głowy. Masakra z takimi ludźmi.

    OdpowiedzUsuń