Muza :D

sobota, 8 czerwca 2013

9. Nothing

Hej ;3 

Nie mam ostatnio pomysłów na notki, do tego jeszcze nie mam pewności czy zawiesić bloga. ;c Nie jest jeszcze zbyt popularny, a osoby z którymi chciałabym go prowadzić, nie zgadzają się. Ponoć jestem wytrwała...ale teraz mam dylemat. Piszcie w komach co uważacie -czy blog jest potrzebny czy nie?-. Jest to dla mnie bardzo ważne i czekam na wasze opinie. Myślę że będą pozytywne, gdyż pracuję ciągle nad grafiką moją i ją "dopracowuję". Za niedługo będę mieć photoshopa i wszystko się zmieni -mam nadzieję-. 

Bayo ;* 

13 komentarzy:

  1. dalej prowadź bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego nie możesz prowadzić tego bloga sama? Chyba nie jest dla ciebie trudne wykonywanie grafiki skoro ją robisz, więc do czego ci jeszcze ktoś na blogu? Ładną grafikę robisz więc czemu masz zawiesić?

    OdpowiedzUsuń
  3. To poproś ładnie kogoś ze znajomych, może się zgodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zawieszaaaaaj! please!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy następna nota ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj jakąś notkę no

    OdpowiedzUsuń
  7. ej ej nie zawieszaj no proszę Cię no! nie możesz tego zrobić, teraz tylko Ty jesteś od kąt kumiko nie chccę prowadzić bloga z grafiką, nie możesz tego zrobić ! ;((((

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wal głupa okej? :D Wracaj na bloga, ale już! Robisz najlepszą grafikę, może nie robisz jej w photoshopie, ale jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże ludzie dajcie jej spokój *.* Jeśli chcę zawiesić bloga to niech zawiesza, w końcu to jej wybór prawda? Co się dziwicie dziewczynie skoro nie ma weny to i nie ma grafiki na blogu. Jeśli byście byli tak łaskawi i za każdym razem pisali pod każdą notatką co chcecie w następnej to może by to wyglądało inaczej. Tyle z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zawieszaj proszę ;ccc

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę - *prosimy* nie zawieszaj, nie opuszczaj ;((((

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem kiedy dodam nową notkę, ale piszcie w komach co chcecie. ;d Chyba jednak nie opuszczę... ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. To w takim razie jak nie opuszczasz to daj jakieś sweet renderki ;pppp

    OdpowiedzUsuń